Zwroty produktów
Towar nabyty w sklepie internetowym 3 XL System można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Możliwości zwrotu nie podlegają produkty fiskalizowane na życzenie klienta tj. kasy fiskalne, drukarki fiskalne i kasoterminale
Zakupiony towar, który będzie zwracany nie może posiadać żadnych śladów użytkowania i musi zostać odesłany wraz ze wszystkimi rzeczami, z którymi został przesłany (np. Instrukcje obsługi, materiały reklamowe)
I. Zwroty
Poinformuj nas o zwrocie produktów wysyłając wiadomość e-mail na adres biuro@3xlsystem.pl
W treści wiadomości koniecznie podaj:
• numer zamówienia
• imię i nazwisko
• numer konta, na które mamy dokonać zwrotu należności
Następnie odpowiednio zabezpiecz przesyłkę, w której umieścisz zwracany towar.
Przesyłkę wyślij na adres:
3XL System
ul. Suwalska 25/27 lok. 16
93-176 Łódź
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Zwrot należności zostanie zrealizowany maksymalnie w przeciągu 14 dni od jego otrzymania.
II. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń:
Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: biuro@3xlsystem.pl oraz odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu 3XL SYSTEM SP. Z O.O. ul. Suwalska 25/27 lok. 16, 93-176 Łódź.
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu.
• Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
• Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
• Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera lub Pocztę Polską.
• W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
• Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany w ciągu 7 dni wraz z uzasadnieniem odmownej decyzji.